مشاوره مکاتبه ای در پایه سوم
 
دبیرستان ممتاز حنان
ممتاز حنان
درباره وبلاگ


به وبلاگ دبیرستان ممتاز حنان خوش آمدید!!!!
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
یک شنبه 26 تير 1390برچسب:, :: 23:2 ::  نويسنده : حسام حسن نژاد

ناگفته های گفتنی

 

تردیدها به ما خیانت می کنند تا به

آنچه لیاقتش را داریم نرسیم !

سلامی گرم و تابستانی تقدیم به شما عزیزان جان و همراهان ثابت قدم و خانواده های خوب پایه سوم ؛

اعیاد شعبانیه مبارکتان باشد وایام پرفیض شعبان جلای وجودتان ؛

بالاخره تقدیرها به گونه ای  رقم خورد که ما بازهم در کنار هم  بمانیم  و باشد که خداوند این همآٔٔٔیی مارا تا پایان راه هدایتگر باشد تا این همراهی  به روزگاری خوش در تحصیل بیانجامد که همانا اگر جز این شود تنها با هم بوده ایم و برهم بی تاثیر که این از اهداف ما بدور است.

 

نامه های امسالم را با عنوان ناگفته های گفتنی براتون می نویسم ، فقط امیدوارم دوباره کاری نکنید ننویسم و تبدیل بشند به نانوشته های نوشۣتنی! و به دلیل گاها ،  بی توجهی های عده ای  که از دوران غارنشین ها بوده اند و اخیرا هم گونه ای از آنها در فضا مشاهده شده اند ، به دوستان دل گره زده مان جفا شود . لطفا حتما دقیقا بخونیدشون ، خانواده هم باید مطلع شود پس برسونید به  خانواده! حتی اگر خودتون  به دلیل مشغله زیاد ، وقت نکردید بخونید!!!؟

یک هفته از آغاز کلاسها گذشت و شما کژدارومریض با جو سوم هم آشنا شده اید چند تن از دبیران اختصاصی خود را دیده ایدو با کم و کیف سال سرنوشت تا حدودی آشنا شده اید ، مزایای  به روز بودن را هم که تجربه کرده اید و بایستن در این راه را هم قبول دارید ،  کارهای مهم  جمع بندی پایه دوم را هم که بر شمارده ایم (مرور مجدد، تمرین و رفع اشکال ، خلاصه نویسی وتمرین تستی برای ریاضی2،فیزیک2،شیمی2،هندسه 1،آمار(زیست1)،ادبٔیات و زبان فارسی2،عربی2،دین و زندگی2وزبان2) .

تنها یک سوال باقی است چرا نشسته اید و منتظر مانده اید؟ چرا تردید ؟ مگر شکی باقی می ماند که شما چقدرباید این روزها سرتان شلوغ باشد!؟

اما متاسفانه دوباره روزمرگی و آلوده شدن به برنامه های بی اهمیت و غیر ضروری  زندگی !و آرام شدن با این لحن که تابستان است دیگر و نباید زیاد هم سخت گرفت! دوستان من به آینده خود ضربتی نزنید ، که آینده قانونش این است ضربتی زدی ، ضربتی نوش کن!  نگذارید که جایگاه بایسته تان از شما قهر کند ، اجازه ندهید فردا برای شما تعیین تکلیف کند ، شما خود اقدام کنید و از همین امروز کار را شروع کنید و آینده را آنگونه که دوست دارید طراحی کنید.از 24 ساعت شبانه روز تنها 3 تا 4 ساعت را برای این ، بسیارمهم  سرنوشت ساز ، هزینه کنید ، مطمئن باشید جای دوری نمی رود!!

اگر داوطلب بودید و صلاح دانستید  ، جدول برنامه ریزی تابستانه شما را 25/4/ اگر تعطیل بود 26/4/ خواهم دید .

خداوند گهدارتان ، روزگار به کامتان پایامانا

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها
  • نیکده
  • کیت اگزوز
  • زنون قوی
  • چراغ لیزری دوچرخه

  • تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دبیرستان ممتاز حنان و آدرس momtaz-hannan.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 10
بازدید ماه : 10
بازدید کل : 1447
تعداد مطالب : 2
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1